Pokud se chcete jako prodavač naučit, jak být efektivnější ve svých prodejních prezentacích, co potom děláte? Zapisujete se do online programu, který vám pomůže zefektivnit se? Nebo se naučíte, jak být efektivnější prostřednictvím školení ve třídě v rukou na prostředí?
Bez ohledu na to, co se rozhodnete udělat, musíte zhodnotit své potřeby, abyste zjistili, zda to budete moci „procvičit“. Jinými slovy, budete schopni „cvičit“ to, co se ve třídě naučíte? Pokud na tom musíte pracovat, opravdu ztrácíte čas.
Existuje mnoho důvodů, proč lidé nejsou ve svých prodejních prezentacích efektivní. Nejběžnější je, že se snaží dělat příliš mnoho. V jedné prezentaci se snaží udělat příliš mnoho.
Cílem prodejní prezentace je přimět zákazníka ke koupi. Když je někdo na tváři po dobu třiceti minut, s malým nebo žádným spojením mezi vámi, může se zákazník vzdát. Je to prostě nestojí za to.
Musíte také investovat do nějakého „školení“, než půjdete na jeviště. Ale v učebně není nic špatného. Je však důležité pochopit, že vyškolený profesionál vám poskytne podrobnější pokyny a instrukce, než jaké najdete ve třídě. Stážista vám poskytne zpětnou vazbu.
V terénu se také koná výcvik. Nemusíte být vůbec ve třídě. Ale v poli můžete dělat spoustu věcí.
Existuje spousta věcí, které se můžete učit od profesionálů v oboru. Nemusíte však chodit na seminář nebo absolvovat výcvikový kurz. Můžete se dozvědět více tím, že si s nimi pohovoříte a položíte jim otázky.
Jednou z oblastí, kde většina prodejních profesionálů získává většinu svých informací, je od profesionálů, kteří pracují v oboru. Prodejní profesionál, který je v tomto odvětví již mnoho let, může být pro obchodníka velmi cenný. Mohou je vést a ujistit se, že nejlépe rozumějí odvětví.
Prodejce má mnoho různých způsobů, jak se poučit z oboru. Mohou se připojit k dalším prodejním profesionálům, kteří dělají něco podobného tomu, co dělají. Mohou komunikovat s ostatními v oboru a hovořit o strategiích a prodeji.
Samozřejmě existují znalosti, které získají od svých klientů. Jejich klienti jim mohou klást otázky, ale také získávají zpětnou vazbu od svých vlastních klientů a zákazníků.
Takže to vše se týká nákladů na školení, potřebného času a znalostí, které prodejní osoba získá od svých kolegů z oboru. Mnoho se můžete poučit z práce v oboru, ale vše záleží na odbornosti, kterou přinesete ke stolu.
Vydělávání peněz v obchodním světě nepřichází přes noc. Musíte být vytrvalí a soustředění. Dělejte správné věci důsledně a dostanete se tam.